על קצה המזלג

תרגילים מעשיים לאיזון המערכות – מערכת Tai Yang

מערכת Tai Yang מאפשרת לנו את התקשורת עם החיצון מבלי להיות חשופים לנזקי החיצון. כשהיא לא מאוזנת, יש תחושה של דריכות פיזית ורגשית ורגישות יתר לגירויים סביבתיים.

בסרטון הבא תוכלו לראות תרגיל פשוט שיכול לעזור למטופלים לווסת את מערכת Tai Yang כדי להזכיר לגוף את החיוניות שהפתיחה לעולם יכולה להעניק לנו.

4 תגובות על ״תרגילים מעשיים לאיזון המערכות – מערכת Tai Yang״

    1. היי מיכל, התרגיל הזה הוא תרגיל של Tai Yang מבחינת הדינמיקה שהוא מייצר בגוף – דינמיקה של פתיחה לעולם שמחוץ לגוף. הוא מצויין במצב בו הגירויים הסביבתיים גורמים לתגובה מוגזמת ולא מווסתת שגורמת לאי נוחות בגוף, כי הוא "מזכיר" למערכת Tai Yang את פוטנציאל הכוח החיובי, המחייה והממלא שטמון בתנועה מווסתת של פתיחה.
      מכיוון שהדינמיקה של Tai Yin היא גם של פתיחה – אך בתוך גבולות הגוף – התרגיל הזה יכול להועיל גם לתפקוד שלה באופן עקיף. חשוב להבין שהתרגיל לא יכול לחזק את מערכת Tai Yin, הוא יכול להמריץ את תנועת הפתיחה שלה במצבים של נפילת אנרגיה או נטיה להסתגרות, אבל חשוב לוודא קודם שיש את הכוח הבסיסי במערכת.

      אהבתי

    1. אורי שלום,
      תרגילים לאיזון המערכות מבוססות על הבנת הדינאמיקה הייחודית לכל מערכת. יש דרכים שונות לעזור לגוף לתרגל את הדינאמיקה המערכתית. כרגע יש 3 שנמצאים תחת הקטגוריה "על קצה המזלג" או בערוץ יוטיוב שלנו. התרגילים שהצענו הם תרגילים מאד יעילים מתוך הנסיון שלנו, אבל כמובן לא היחידים.
      נמשיך עם הסדרה הזו ונפרסם תרגילים לשאר המערכות. תודה על התזכורת!!

      אהבתי

כתיבת תגובה

אתר זו עושה שימוש ב-Akismet כדי לסנן תגובות זבל. פרטים נוספים אודות איך המידע מהתגובה שלך יעובד.